Hostwinds Tutorials
Zoekresultaten voor:
Inhoudsopgave
Trefwoorden: Email
Een 550 5.7.1 verwijst gewoonlijk naar de IP die de e-mail verzendt, momenteel geblokkeerd van de e-mailservice van de ontvanger. Het wordt normaal gesproken geblokkeerd omdat het IP werd gebruikt om spam naar het IP van de ontvanger op één punt in de tijd te verzenden. Als dit voorbeeld het geval is, blokkeert de e-mailservice van de ontvanger het OT uit toekomstige spam en meldt de afzenders met een 550 - 5.7.1kick-back ergens in de geretourneerde e-mail.
Alleen omdat u een 550-5.7.1-fout hebt ontvangen, betekent niet dat uw IP op de zwarte lijst staat. Het is echter nog steeds een goede gewoonte om uw IP te controleren op Blacklisting en de huidige reputatie als u een 550-fout hebt ontvangen voor verificatie. Let op, dit is niet het OT van uw lokale computer, maar het IP van uw hostingserver.
Het is belangrijk om te begrijpen waarom deze fout optreedt en preventieve maatregelen neemt om ervoor te zorgen dat dit zo snel mogelijk kan worden opgelost. We raden aan om het volgende uit te voeren:
Als u deze stappen hebt gedaan en uw IP terugkomt als op de zwarte lijst, opent u een ticket met onze technische ondersteuning om het IP te verwijderen van de zwarte lijst met relevante e-mailkoppen van deze bounce-back-berichten.
Helaas is als uw IP niet op de zwarte lijst staat, een "Delist" -verzoek naar de e-mailservice van de ontvanger vereist.Dit omvat een formulier met de vereiste informatie die moet worden ingediend die hun service momenteel blokkeert, blokkeert het IP, en u wenst dat deze niet wordt geblokkeerd.Het delistische formulier is anders voor elke mailservice (voorbeeld, Outlook, Gmail) en is het eenmaal ingediend, het is aan de huidige e-mailservice om het IP uit hun lijst te deblokkeren.
Elke e-mailservice heeft zijn eigen individuele vorm om te worden ingevuld voor het delisteren. Hostwinds Technical Support helpt u graag met het aanvragen van de Delisting van uw IP bij het openen van een ticket en het aanvragen van het IP-adres voor een van uw beheerde services, zoals gedeelde hosting, bedrijfshosting, beheerde Linux, Managed Windows of een dedicated server.
Dit kan variëren afhankelijk van de resultaten van uw IP-reputatie. Het is belangrijk op te merken dat het verzoek is alleen in de handen van de service van de delist. Als het IP nooit uit hun service wordt geschrapt en is het IP zelf niet op de zwarte lijst, een fout van 550 7.5.1 blijft trap-ondersteund.
Als we u op enigerlei wijze kunnen helpen, dien dan een ticket in of voeg altijd lid te worden in een LiveChat.Wij zijn 24/7/365 beschikbaar, en we zijn toegewijd aan het succes van onze klant;Elke klant is echt belangrijk voor ons.
Geschreven door Hostwinds Team / april 5, 2018