Hostwinds Tutorials
Zoekresultaten voor:
Inhoudsopgave
Trefwoorden: WHMCS
Soms zijn er gevallen waarin een klant van tevoren geld zou willen storten. Als ze bijvoorbeeld op het punt staan om verschillende bestellingen te plaatsen of op vakantie te gaan. Om het kenmerk van het extra fonds in te schakelen een eenvoudige taak die we in deze gids zullen bedekken.
Step One: Navigeer naar de pagina Clientoverzicht voor de betreffende klant
Stap twee: Klik op de optie Add Funds Invoice creëren in het gedeelte Facturering / facturen
Stap drie: Voer het gewenste bedrag in om de aanbetaling te zijn op het gewenste account.
Stap vier: Klik op Verzenden om het proces te voltooien en de factuur te maken
Stap vijf: De klant ontvangt een e-mail dat er een factuur is gegenereerd, samen met een link om te betalen.
Deze functie moet op elk gewenst moment dat u een klant wilt opladen en het bedrag onmiddellijk toevoegen aan hun creditsaldo dat moet worden toegepast op toekomstige of huidige facturen.
Een klant kan het toegevoegde geld pas gebruiken als hij ten minste één actieve order in zijn account heeft.
Zodra een klant geld heeft toegevoegd aan hun account, als ze nieuwe bestellingen plaatsen, wordt het krediet automatisch op hen toegepast, indien beschikbaar en markeert u de betaalde facturen meteen en automatisch bij het afrekenen.
Met deze nieuwe beschikbare fondsen kan uw klant eenvoudig automatische betalingen maken.
Uitstekende facturen kunnen deze toegevoegde fondsen er ook op zijn toegevoegde fondsen toegepast - naar het klantengebied gaan en deze fondsen kunnen worden opgenomen en een tegoed toepassen op hun beschikbare saldo. Een rode doos moet verschijnen met het tonen van het saldo dat ze krediet en snel kredieten toepassen op het saldo.
Geschreven door Hostwinds Team / November 16, 2018