Hostwinds Tutorials
Zoekresultaten voor:
Inhoudsopgave
Trefwoorden: cPanel
Als u bij het inloggen op WHM op uw VPS-, cloud- of dedicated server een bericht ontvangt waarin staat dat de licentie is verlopen, zijn er stappen die u kunt nemen om dit probleem op te lossen.
Voordat u aan dit proces begint, kunt u controleren of uw licentie geldig is op http://verify.cpanel.net Door het IP-adres van uw server in te voeren.
Stap 1: Log in op uw server via SSH met een client zoals PuTTY
Stap 2: Voer het commando / usr / local / cpanel / cpkeyclt uit
Stap 3: Vernieuw uw browser of log uit en weer in uw WHM-paneel
Stap 4: Bevestig dat het bericht is verdwenen
Als de licentie niet wordt verlengd, kan het probleem te maken hebben met het feit dat uw hoofd-IP-adres anders is dan het oorspronkelijk gelicentieerde adres of een ander probleem waarvoor ondersteuning nodig is.
Als het bovenstaande opdracht het probleem niet voor u oplost, of u geen toegang hebt tot uw server via Shell, neem dan gerust contact op met de ondersteuning via Live Chat of een ticket, zodat we u kunnen helpen bij het verkrijgen van dit opgelost.
Geschreven door Hostwinds Team / maart 31, 2018