Hostwinds Tutorials

Zoekresultaten voor:


Inhoudsopgave


Hoe in te loggen via het klantengedeelte
Hoe in te loggen via de directe link

Hoe u zich aanmeldt bij uw SHOUTCast-configuratiescherm

Trefwoorden: SHOUTcast 

Hoe in te loggen via het klantengedeelte
Hoe in te loggen via de directe link

Voordat u kunt beginnen met vastlopen en tevreden te stellen voor uw luisteraars, moet u eerst inloggen. De stappen om in te loggen op uw SHOUTCast-bedieningspaneel zijn erg vergelijkbaar met het inloggen op een CPANEL-account. De Shoutcast-plannen hebben echter geen speciaal IP-adres.

Hoe in te loggen via het klantengedeelte

Voordat u doorgaat met de onderstaande stappen, wordt aangenomen dat u een hostwinds-account en een actief hebt SHOUTCast-service bij ons.

Log in op uw Hostwinds-account en ga naar het Klantengebied.

Klik op de green Beheer Knop naast je Shoutcast-plan. Deze afbeelding toont een Level 1 WindCast plan.

Selecteer op de volgende pagina Log in op het Configuratiescherm. Dit brengt u naar de inlogpagina voor uw SHOUTCast-configuratiescherm.

Op de aanmeldingspagina van SHOUTCACCE, ziet het erg op een CPANEL-aanmeldingspagina. Het heeft zelfs de traditionele CPANEL-tekst boven de inlogvelden. Hier wilt u de inloggegevens invoeren die aan u zijn gemaild wanneer u de Shoutcast-hosting voor het eerst hebt gekocht.

  1. Na succesvol in te loggen, wordt u naar een nieuwe pagina gebracht, dat wil zeggen, de woning voor uw SHOUTCACE-bedieningspaneel. Hier kunt u uw SHOUTCast-server beheren.

Hoe in te loggen via de directe link

Als u geen toegang hebt tot uw hostwinds-account, kunt u nog steeds inloggen op het SHOUTCACIST-bedieningspaneel.De koppeling om in te loggen op het bedieningspaneel moet via e-mail naar u zijn verzonden wanneer het plan voor het eerst is gekocht.Als u deze e-mail hebt verloren of de inlogkoppeling niet kunt vinden, kunt u contact opnemen met ons ondersteuningsteam in Live Chat of via een ticket en we kunnen u helpen om dat voor u te krijgen.Eenmaal op die pagina voert u de inloggegevens in die zich in datzelfde e-mailbericht bevinden.

Als u vragen moet hebben of hulp wilt, neem dan contact met ons op via livechat of door het indienen van een ticket met ons technische ondersteuningsteam.

Geschreven door Hostwinds Team  /  mei 7, 2018