Hostwinds Tutorials
Zoekresultaten voor:
Inhoudsopgave
Trefwoorden: DNS, Optimization
Er treedt een verbinding met de time-out van de verbinding treedt op wanneer een server langer duurt om te laden dan uw browserinstellingen toestaan.Bovendien kan het optreden als gevolg van persoonlijke hardwarefouten, data-aanvragen fouten, als de gevraagde server niet bestaat, of een wegversperring raakt.Roadblocks kunnen zo eenvoudig zijn als je router te druk is met andere verbindingen.
Over het algemeen probeert een browser een website voor ongeveer 30 seconden te laden, geven of nemen, voordat u beslist om een verbinding te annuleren.Meestal toont deze fout in uw browser als "err_connection_timed_out" of op Chrome specifiek ", deze site kan niet worden bereikt. Domain.com duurde te lang om te reageren."Merk op dat andere browsers dit anders kunnen aangeven, maar verwijzen naar dezelfde fout met behulp van vergelijkbare formulering.
Hieronder zullen we de stappen schetsen die u kunt nemen om een timingfout op te lossen wanneer deze optreedt.Merk op dat voordat u begint met het oplossen van het probleem, moet u ervoor zorgen dat uw kantoor of thuisrouter correct werkt.En dat uw WiFi-verbinding (indien van toepassing) traag is of niet correct functioneert.Hoewel dit misschien niet het geval is, is het altijd beter om te beginnen met het meest ongecompliceerde punt om tijd te besparen.
Wis je browsercache en cookies
Het eerste wat u moet doen is cheque om te zien of het een browser-cacheprobleem is.Browsers slaan de geschiedenis op, gegevens van inloggen, cookies en meer om u een snellere laadtijd te bieden wanneer u terugkeert naar een specifieke website.Opslag van deze kan soms problemen veroorzaken als ze verouderd zijn bij uw terugkeer, en het opruimen van uw cache kan een snelle oplossing zijn.
Dit kan echter uw automatische vulwachtwoorden wissen of u logt uit specifieke pagina's, die voor sommigen ongemakken kunnen veroorzaken.Een gemakkelijke truc om snel te testen als het een browserprobleem is, is om uw browser in een incognitomodus te openen als deze er een heeft.Daarnaast moet u meer dan één browser op uw apparaat hebben, raden we aan om via de tweede browser naar de site te kijken.
Als je nog steeds de fout ziet, dan is het eerste wat je moet doen Wis de cache en cookies van uw browser.Als u plug-ins of extensies in uw browser hebt, schakelt u ze ook uit.Een van hen kan interfereren en veroorzaken dat de fout optreden.
Als u nog steeds een foutmelding vindt, moet u verder duiken.
Schakel uw firewall- en antivirussoftware even uit
Uw firewalls en antivirussoftware scant uw apparaat regelmatig.Het zal verdachte activiteiten blokkeren, vaak zonder uw kennis van de bedreigingen.Af en toe kan dit resulteren in verbindingskwesties omdat ze pagina's en inhoud voor u en uw apparaat kunnen afwerpen.
Notitie: Uw firewalls uitschakelen of pauzeren en beveiligingssoftware laat u kwetsbaar voor aanvallers.Het zou het beste zijn als je alleen naar pagina's bent gegaan die je vertrouwt en weet zeker dat ze veilig zijn met ze zijn uitgeschakeld.
Als u een wijziging opmerkt, wilt u mogelijk een fout-positief rapport sturen naar de softwareontwikkelaar als de website is geblokkeerd.
Vergeet niet om uw firewall- en antivirussoftware opnieuw in te schakelen nadat u deze stap hebt voltooid om uw apparaat en uw gegevens veilig te houden.
Verander uw DNS-servers
Ten slotte, probeer de standaard DNS van uw browser te wijzigen OpenDNS, Google's openbare DNS-server, of Cloudflare's Diensten.
Notitie: Als u al via een van deze DNS-servers loopt, wilt u de cache van de DNS-server mogelijk wissen of doorspoelen.Als dit geen resultaten toont, wilt u teruggaan naar de oorspronkelijke DNS-instellingen van de browser om door te gaan met het oplossen van problemen.
Geschreven door Hostwinds Team / december 13, 2016