Hostwinds Tutorials

Zoekresultaten voor:


Inhoudsopgave


Algemeen
Lokalisatie
Bestellen
Domeinen
Mail
Ondersteuning
Facturen
Credit
Geassocieerden
Veiligheid
Sociaal
Andere

Hoe u WHMCS voor uw bedrijf kunt personaliseren als White Label-wederverkoper

Trefwoorden: WHMCS,  Reseller 

Algemeen
Lokalisatie
Bestellen
Domeinen
Mail
Ondersteuning
Facturen
Credit
Geassocieerden
Veiligheid
Sociaal
Andere

WHMCS heeft verschillende standaardconfiguraties die moeten worden bijgewerkt volgens uw merk- en bedrijfsinformatie.

Deze opties kunnen worden bijgewerkt onder Opstelling -> Algemene instellingen vanuit uw WHMCS admin paneel.

De algemene instellingen zijn onderverdeeld in opties met tabbladen, die we allemaal in deze handleiding zullen bespreken.

Algemeen

Hier kunt u de volgende opties bijwerken om uw WHMCS als de uwe te markeren.

  • Bedrijfsnaam: De bedrijfsnaam die u in WHMCS wilt laten weergeven.
  • E-mailadres: Standaard afzenderadres van e-mails verzonden door WHMCS.
  • Domein: De URL naar de startpagina van uw website.
  • Logo-URL: Een directe link naar een afbeelding om in e-mailberichten weer te geven (optioneel).
  • Betaal naar sms: Tekst weergegeven op facturen als het betalen aan details - in het algemeen, uw postadres.
  • WHMCS-systeem-URL: URL naar uw WHMCS-installatie. SSL aanbevolen, b.v. https://www.example.com/whmcs/.
  • Sjabloon: Selecteert welk alternatief WHMCS-sjabloon uw client / admin-gebied zal gebruiken. Informatie over het installeren van sjablonen vindt u hier.
  • Beperk activiteitenlogboek: Het totale aantal activiteitenlogboekvermeldingen dat u in uw logboeken wilt bewaren.
  • Records die per pagina worden weergegeven: Hiermee kunt u een limiet instellen voor het aantal recordpagina's dat moet worden weergegeven, tot een maximum van 200.
  • onderhoudsstand: Schakelt de onderhoudsmodus in, waardoor toegang tot het clientgebied wordt voorkomen.
  • Bericht onderhoudsmodus: Bericht dat moet worden weergegeven wanneer de onderhoudsmodus actief is.
  • Omleidings-URL voor onderhoudsmodus: URL waarnaar bezoekers worden doorverwezen wanneer de onderhoudsmodus actief is.
  • Vriendelijke URL's: Opties om te selecteren voor het inschakelen van vriendelijke URL's in WHMCS. Er is meer over hier.

Lokalisatie

In deze sectie kunnen gebruikers verschillende technische aspecten bijwerken en aspecten van hun WHMCS-paneel weergeven.

  • Systeemtekenset: Tekenset WHMCS zal gebruiken. Indien gewijzigd, moeten bestanden opnieuw worden opgeslagen en opnieuw worden geüpload onder de nieuwe tekenset.
  • Datumnotatie: Datumnotatie weergegeven voor Admin & Staff.
  • Datumnotatie van de klant: Datumnotatie weergegeven voor klanten.
  • Standaardland: Standaard landselectie in vervolgkeuzelijsten voor registratie- en afrekenpagina's.
  • Standaard taal: Standaardtaal WHMCS wordt weergegeven in.
  • Taalmenu inschakelen: Indien ingeschakeld, kunnen gebruikers veranderen in welke taal WHMCS voor hen wordt weergegeven. Opmerking: zelfs als uitgeschakeld, kunnen gebruikers hun weergavetaal wijzigen door de taalvariabele in de URL op te geven.
  • Dynamische veldvertalingen: Hiermee kan lokalisatie van ondersteunde databasevelden in meerdere talen worden geplaatst.Een knop 'Vertalen' verschijnt naast de toepasselijke velden die zijn ingeschakeld.
  • Verwijder uitgebreide UTF-8-tekens: Wanneer ingeschakeld, verwijdert u automatisch 4-byte UTF-8-tekens, zoals emoticons, van klantkaartjes en e-mails. Aanbevolen bijhouden ingeschakeld.
  • Telefoonnummers: Indien ingeschakeld, wordt de invoerinterface voor internationale telefoonnummers ingeschakeld met automatische opmaak.

Bestellen

Hier kunt u het proces en de ervaring van bestelservices voor uw klanten aanpassen.

  • Bestel Days Grace: Specificeert de gratieperiode. In dagen kunnen bestellingen onbetaald blijven voordat ze achterstallig zijn.
  • Standaard bestelformuliersjabloon: Geeft aan welke weergavesjabloon standaard moet worden gebruikt bij nieuwe bestellingen.
  • Zijbalk Toggle-optie: Schakelt de zijbalk-schakelknop in op de productselectiepagina's van het bestelformulier.
  • Schakel TOS-acceptatie in: Indien ingeschakeld, moeten klanten akkoord gaan met uw servicevoorwaarden om te bestellen.
  • Servicevoorwaarden URL: Directe link naar uw Servicevoorwaarden-pagina.
  • Automatische omleiding bij het afrekenen: Geeft aan naar welke pagina de gebruiker moet worden gestuurd bij het voltooien van een bestelling.
  • Sta opmerkingen toe bij het afrekenen: Maakt een tekstvak op het bestelformulier mogelijk voor klanten om notities en info voor personeel achter te laten.
  • Maandelijkse uitsplitsing van de prijzen: Maakt het mogelijk om een maandelijkse prijsafgifte weer te geven voor terugkerende termen.
  • Blokkeer bestaande domeinen: Als u dit inschakelt, wordt voorkomen dat er bestellingen worden geplaatst voor domeinen die al in uw systeem staan.
  • Geen factuur-e-mail bij bestelling: Dit voorkomt dat dit factuurgemaakte e-mails verzendt wanneer nieuwe bestellingen worden geplaatst.
  • Fraudecontrole overslaan voor bestaande: Als u dit inschakelt, wordt de fraudecontrole voor bestaande klanten met een actieve bestelling overgeslagen.
  • Alleen automatische voorziening voor Bestaande: Als u dit inschakelt, blijven bestellingen van nieuwe klanten in afwachting van handmatige beoordeling.
  • Schakel willekeurige gebruikersnamen in: Inschakelen genereert willekeurige gebruikersnamen voor nieuwe services in plaats van de eerste 8 letters van het domein te gebruiken.
  • Aanmelden jubileum Prorata: Prorata-producten naar de aanmeldingsdatum van de klant, als Pro-Rata is ingeschakeld (d.w.z. alle items op dezelfde datum per klant).

Domeinen

In dit gedeelte kunt u de opties voor domeinregistratie aanpassen.

  • Domeinregistratie-opties: Geeft aan in welke gevallen een client een domein binnen uw systeem mag verkrijgen of gebruiken.
  • Schakel verlengingsopdrachten in: Inschakelen Toont de Cart Categorie van het domeinvernieuwingswagentje om klanten te laten domeinvernieuwingsopdrachten vroegtijdig te plaatsen.
  • Automatisch vernieuwen bij betaling: Hiermee kan dit automatisch domeinen vernieuwen die worden ingesteld op een ondersteunde registrar wanneer betaald voor.
  • Automatische verlenging vereist product: Hiermee kan deze sets alleen gratis domeinen met een actief begeleidende product / service worden vernieuwd.
  • Standaardinstelling voor automatische verlenging: Stelt de wanbetaling in of facturen automatisch moeten genereren voor aflopende domeinen. Het kan per domein worden gewijzigd.
  • Maak een takenlijst Inzendingen: Enabling Creates to-do-lijstitems voor nieuwe of mislukte domeinacties die handmatige actie vereisen.
  • Domain Sync ingeschakeld: Maakt automatische domeinsynchronisatie mogelijk met ondersteunde registrars via cron.
  • Synchroniseer volgende vervaldatum: Door in te schakelen kan worden gespecificeerd hoeveel dagen vóór de vervaldatum de vervaldatum moet worden ingesteld.
  • Alleen domeinsynchronisatie: Dit voorkomt dat dit voorkomt automatisch bij het bijwerken van domeindata - Stuur een e-mailmelding op beheerder.
  • Sta IDN-domeinen toe: Biedt ondersteuning voor geïnternationaliseerde domeinnamen (IDN).
  • Standaard naamserver 1-5: Staat specificatie toe voor maximaal vijf standaard naamservers. Het wordt aanbevolen om er minimaal twee te hebben.
  • Gebruik klantgegevens: Hiermee wordt de details van de klant gebruikt voor facturering / admin / tech-contacten.
  • Voornaam: Standaard voornaam voor facturering / admin / technische contacten.
  • Achternaam: Standaard de achternaam voor facturering / admin / tech-contacten.
  • Bedrijfsnaam: Standaard bedrijfsnaam voor facturering / beheerder / technische contacten.
  • E-mailadres: Standaard e-mailadres voor facturering / beheerder / technische contacten.
  • Adres 1-2: Standaard eerste en tweede postadreslijnen voor facturering / admin / technische contacten.
  • stad: Standaardstad van postadres voor facturering / beheerder / technische contacten.
  • Staat / regio: Standaard staat / regio van postadres voor facturering / beheerder / technische contacten.
  • Postcode: Standaard postcode van postadres voor facturering / beheerder / technische contacten.
  • Land: Standaard land van postadres voor facturering / admin / technische contacten.
  • Telefoonnummer: Standaard telefoonnummer voor facturering / admin / technische contacten.

Mail

Dit gedeelte kan e-mail- en e-mailgedragsinstellingen opgeven.

  • E-mailtype: Specificeert hoe uw WHMCS-installatie e-mail verzendt.
  • E-mailcodering: Geeft de coderingsmethode aan die voor e-mail wordt gebruikt.
  • SMTP Haven: Hiermee gebruikt u specificatie van welke poort uw SMTP-server gebruikt. Het kan variëren afhankelijk van het SMTP SSL-type. Veelgebruikte poorten door SSL Type:
    • Geen: 25 of 26
    • SSL: 465 of 587
    • TLS: 587
  • SMTP-host: Adres van uw SMTP-server.
  • SMTP-gebruikersnaam: Gebruikersnaam voor uw SMTP-server.
  • SMTP-wachtwoord: Wachtwoord voor uw SMTP-server.
  • SMTP SSL-type: Type SSL-codering dat uw SMTP-server gebruikt.
  • Wereldwijde e-mailhandtekening: Staat specificatie toe van de standaardhandtekening die op alle e-mail moet worden gebruikt.
  • Wereldwijde e-mail CSS-styling: Staat specificatie toe van de standaard CSS-stijl voor gebruik op alle mail.
  • E-mailheader van de klant Inhoud: Maakt specificatie van de koptekstinhoud voor alle clientmail mogelijk. Elke tekst die hier wordt ingevoerd, wordt voorafgegaan door de e-mail van de klant die door het systeem wordt verzonden. HTML-opmaak geaccepteerd.
  • Inhoud e-mailvoettekst van client: Maakt specificatie van de voettekstinhoud voor alle clientmail mogelijk. Elke tekst die hier wordt ingevoerd, wordt onderaan de e-mail van de klant die door het systeem wordt verzonden, toegevoegd. HTML-opmaak geaccepteerd.
  • Systeem-e-mails van naam: Specificeert de standaard van naam op een e-mail die door het systeem is verzonden.
  • Systeem-e-mails van e-mail: Specificeert de standaardinstelling van e-mailadres op een e-mail die door het systeem is verzonden.
  • BCC-berichten: Hiermee kan de specificatie van BCC-ontvangersadressen voor alle e-mail door het systeem worden verzonden. Kan meerdere adressen opgeven gescheiden door een komma (,).
  • Voorverkoop formulier bestemming: Hiermee kan de specificatie van welke afdeling de presales-formulieren verzenden naar. U kunt ook het Contact Form-e-mail van de presales gebruiken.
  • Voorverkoop Contactformulier E-mail: Maakt het mogelijk om te specificeren naar welk e-mailadres de voorverkoopformulieren moeten worden verzonden.

Ondersteuning

Hier kunt u de standaardinstelling voor de ondersteunings- en ticketingsmodules wijzigen.

  • Ondersteuningsmodule: Maakt het mogelijk om te specificeren welke ondersteuningsmodule moet worden gebruikt.
  • Ondersteuning ticketmaskerformaat: Maakt specificatie mogelijk voor het formaat waarin ticketnummers worden gegenereerd.
  • Ticket antwoordlijst volgorde: Specificeert standaard sorteervolgorde voor tickets per tijd sinds het laatste antwoord.
  • Limiet antwoord-e-mail ticket: Specificeert hoe ticket-antwoorden vele e-mails per 15 minuten kunnen sturen.
  • Toon alleen klantafdelingen: Inschakelen toont Client-Only afdelingen aan gasten (niet ingelogd bezoekers).
  • Clienttickets vereisen login: Om in te schakelen moeten clients zijn aangemeld om tickets te bekijken die aan die client zijn toegewezen.
  • Knowledgebase-suggesties: Het inschakelen van voorgestelde KB-artikelen voor gebruikers wanneer ze een ondersteuningsticketbericht invoeren.
  • Miniatuurvoorbeelden van bijlage: Maakt miniatuurvoorbeelden van afbeeldingsbijlagen mogelijk (vereist GD).
  • Ondersteuning Ticket Rating: Als u dit inschakelt, kunnen gebruikers antwoorden op supporttickets van personeel beoordelen.
  • Voorkom dat e-mail opnieuw wordt geopend: Inschakelen Dit voorkomt dat e-mailreacties van het opnieuw openen van gesloten tickets en het verzenden van een e-mailadviezen om een nieuw ticket te openen of het bestaande ticket voor klanten bij te werken.
  • Tijdstempel laatste antwoord bijwerken: Geeft aan met welk type antwoord het tijdstempel Laatste antwoord wordt bijgewerkt.
  • Schakel logboekregistratie van antwoord per e-mail uit: Het inschakelen van dit schakelt het maken van de oprichting van e-maillogboekingen voor ticketreacties (tekst is al ingelogd in een ticket, zodat deze schijfruimte opslaat).
  • Toegestane typen bestandsbijlagen: Hiermee kan de specificatie van welke soorten bestanden worden toegestaan voor bijlage. Meerdere bestandsextensies kunnen worden opgegeven door ze te scheiden met een komma (,).
  • Servicestatus Inloggen vereist: Het inschakelen van dit vereist een gebruiker die moet worden ingelogd om de pagina's van de serverstatus en netwerkproblemen te bekijken.
  • Inclusief productdownloads: Schakel dit in om Product Associated Downloads op te nemen in de Downloads Directory.

Facturen

Dit gedeelte is bedoeld voor het wijzigen van de standaardopties, het formaat en het gedrag van facturen.

  • Continu genereren van facturen: Indien ingeschakeld, worden facturen gegenereerd voor elke cyclus, zelfs als de vorige factuur onbetaald blijft.
  • Schakel PDF-facturen in: Als u dit inschakelt, wordt de pdf-versie van facturen samen met factuur-e-mails verzonden.
  • PDF-papierformaat: Specificeert het papierformaat dat moet worden gebruikt bij het genereren van PDF-bestanden.
  • PDF-lettertypefamilie: Geeft aan welke lettertypefamilie moet worden gebruikt bij het genereren van PDF-bestanden.
  • Bewaar momentopname van klantgegevens: Als u dit inschakelt, blijven klantgegevens behouden bij het genereren van facturen, waardoor profielwijzigingen voor bestaande facturen worden voorkomen.
  • Schakel bulkbetaling in: Maakt meerdere betalingsopties voor facturen mogelijk op de startpagina van het klantengedeelte.
  • Klanten kiezen Gateway: Als u dit inschakelt, kunnen klanten kiezen met welke gateway ze betalen.
  • Groepeer vergelijkbare regelitems: Als u dit inschakelt, worden identieke regelitems automatisch gegroepeerd in het formaat aantal x beschrijving.
  • Afhandeling van annuleringsverzoeken: Indien ingeschakeld, worden openstaande onbetaalde facturen automatisch geannuleerd wanneer een annuleringsverzoek wordt ingediend.
  • Automatisch abonnementenbeheer: Met deze automatische annulering bestaande abonnementsovereenkomsten (bijvoorbeeld PayPal-abonnement) op upgrade of annulering.
  • Schakel Proforma in Facturering: Maakt proforma-facturering mogelijk voor onbetaalde facturen.
  • Opeenvolgend factuurnummerformaat: Specificeert het formaat dat wordt gebruikt bij het genereren van factuurnummers.
  • Volgende betaalde factuurnummer: Wijzig dit alleen als u een factuurnummer opnieuw moet genereren.
  • Type late vergoeding: Specificeert het type vergoeding voor late vergoedingen: percentage of vast.
  • Bedrag te late vergoeding: Specificeert het bedrag (percentage of geldwaarde) dat in rekening moet worden gebracht voor late vergoedingen. Zet op 0 om uit te schakelen.
  • Minimum te late vergoeding: Specificeert het minimumbedrag dat in rekening moet worden gebracht voor late vergoedingen, mocht het berekende bedrag onder dit cijfer vallen.
  • Geaccepteerde creditcard Types: Geeft aan welke creditcards (Visa, MasterCard, enz.) Worden geaccepteerd.
  • Issue nummer / start Datum: Schakelt de weergave van deze velden voor creditcardbetalingen in.
  • Factuur # verhoging: Geeft het verschil aan tussen factuurnummers die door het systeem worden gegenereerd.
  • Factuur vanaf #: Specificeert het volgende factuurnummer. Het moet groter zijn dan laatste # 2. Laat leeg voor geen verandering.

Credit

De instellingen voor gebruikerstegoed kunnen hier worden gewijzigd.

  • Inschakelen / uitschakelen: Als u dit inschakelt, kunnen gebruikers geld op hun rekening storten vanuit het klantengedeelte.
  • Minimale storting: Specificeert het minimumbedrag dat een klant in een enkele transactie aan zijn rekening kan toevoegen.
  • Maximale aanbetaling: Specificeert het maximale bedrag dat een klant in een enkele transactie aan zijn rekening kan toevoegen.
  • Maximale balans: Specificeert het maximale bedrag dat een klant op een bepaald moment op zijn rekening kan hebben.
  • Vereist actieve bestelling: Dit vereist dat klanten een actieve bestelling hebben om geld aan hun account toe te voegen. Dit beschermt tegen fraude omdat een beheerder de cliënt handmatig moet hebben gehandeld en een bestelling heeft goedgekeurd voordat het krediet wordt toegevoegd.
  • Automatisch kredietgebruik: Geeft aan of het beschikbare krediet van een gebruiker automatisch moet toepassen op terugkerende facturen bij het maken.
  • Krediet bij downgrade: Het inschakelen van dit biedt een pro-rata-terugbetaling aan klanten bij het downgraden voor ongebruikte tijd.

Geassocieerden

Dit gedeelte is voor het wijzigen van affiliate-gerelateerde instellingen.

  • Inschakelen / uitschakelen: Als u dit inschakelt, wordt het aangesloten systeem ingeschakeld.
  • Verdienpercentage van het filiaal: Specificeert het percentage van elke betaling die filialen ontvangen.
  • Partnerbonusstorting: Specificeert het bedrag dat affiliates op hun account ontvangen nadat ze zich hebben aangemeld.
  • Uitbetalingsbedrag van de partner: Specificeert het minimumbedrag dat affiliates moeten bereiken voordat ze geld opnemen.
  • Aangesloten Commissie Vertraging: Specificeert het aantal dagen om de betalingen van de Commissie uit te stellen - betaalt dan alleen als het account nog steeds actief is.
  • Afdeling uitbetalingsverzoeken: Specificeert de ondersteuningsafdeling die moet worden gebruikt voor opnameverzoeken van een partner.
  • Gelieerde links: Waar de bannercodes specificeren die affiliates kunnen gebruiken om klanten naar u door te verwijzen.

Veiligheid

Hier kunt u de beveiligingsinstellingen voor uw systeem wijzigen.

  • email verificatie: Het inschakelen van deze verzoekende gebruiker om hun e-mailadres te bevestigen bij aanmelding of wijziging van het e-mailadres.
  • Captcha-formulierbeveiliging: Geeft aan wanneer captcha-verificatie vereist is voor formulierinzendingen.
  • Captcha-type: Geeft aan welk type captcha-systeem moet worden gebruikt.
  • Vereiste wachtwoordsterkte: Specificeert de minimale sterkteclassificatie voor wachtwoorden. Zet op 0 om uit te schakelen.
  • Mislukte beheerder login ban tijd: Specificeert de hoeveelheid tijd (in minuten) om een IP te verbannen na 3 mislukte inlogpogingen. Zet op 0 om uit te schakelen.
  • IP-adressen op de witte lijst: Staat specificatie toe van IP-adressen die zijn vrijgesteld van uitsluiting wegens ongeldige inlogpogingen.
  • Melding mislukte IP-aanmelding op witte lijst: Als u dit inschakelt, worden foutmeldingen voor aanmeldingsfouten verzonden voor IP-adressen op de witte lijst.
  • Schakel Admin Password Reset uit: Als u dit inschakelt, wordt de functie voor het vergeten wachtwoord op de aanmeldingspagina van de beheerder uitgeschakeld.
  • Schakel creditcardopslag uit: Creditcardgegevens van klanten worden niet in de database opgeslagen met dit ingeschakeld.WAARSCHUWING: hiermee verwijdert u bestaande opgeslagen creditcardgegevens.
  • Sta Client CC-verwijdering toe: Stelt klanten in staat om de creditcardgegevens op hun account te verwijderen.
  • Schakel sessie-IP uit Controleren: Het inschakelen van dit schakelt het IP van een gebruiker in.Dit wordt gebruikt om te beschermen tegen koekjes / sessie kaping, maar kan gebruikers dynamische IPS veroorzaken.
  • Sta Smarty PHP-tags toe: Specificeert of Smarty {php} -tags zijn toegestaan in sjablonen. Dit wordt als een veiligheidsrisico beschouwd.
  • Proxy IP-koptekst: Specificeert de koptekst die wordt gebruikt door uw vertrouwde proxies om IP-informatie te relaiseren.De meeste proxies gebruiken 'x_forwarded_for', wat ook de standaardwaarde is als er geen is opgegeven.
  • Vertrouwde proxy's: Hiermee kunt u de IP-adressen specificeren van uw vertrouwde proxy's die verkeer doorsturen naar WHMCS. Voeg alleen adressen toe die rechtstreeks een proxy aanvragen.
  • API IP-toegangsbeperking: Hiermee kan de specificatie van IP-adressen verbinding maken met de WHMCS API.
  • Log API-verificatie: Als u dit inschakelt, worden succesvolle API-authenticaties geregistreerd in het beheerderslogboek.
  • CSRF-tokens: algemeen: Maakt het algemene gebruik van CSRF-tokens mogelijk voor alle openbare formulieren en formulieren voor klantengebieden. Sterk aanbevolen.
  • CSRF-tokens: domein Checker: Maakt het gebruik van CSRF-tokens voor het domeinchecker-formulier mogelijk.

Sociaal

U kunt hier de sociale instellingen voor uw installatie wijzigen.

  • Twitter gebruikersnaam: Specificeer hier uw Twitter-gebruikersnaam om Twitter-integratie in te schakelen.
  • Aankondigingen Tweet: Schakelt de tweetknop in op aankondigingen.
  • Facebook aanbevelen: Schakelt Facebook aanbevelen / verzenden bij aankondigingen in.
  • Facebook-opmerkingen: Facebook-opmerkingen op aankondigingen inschakelen.
  • Google +1: Schakelt aanbevelen en delen met Google+ in.

Andere

Alle andere systeeminstellingen zijn hier te vinden.

  • Admin Client Display-indeling: Geeft aan hoe gebruikersgegevens worden weergegeven.
  • Standaard naar Client Area: Als u dit inschakelt, slaan gebruikers de startpagina over en worden ze direct doorgestuurd naar het klantengedeelte / inlogformulier wanneer ze WHMCS voor het eerst bezoeken.
  • Clientregistratie toestaan: Als u dit inschakelt, kunnen nieuwe accounts worden geregistreerd zonder dat u producten / diensten hoeft te bestellen.
  • Optionele klantprofielvelden: Geeft aan welke klantprofielgegevens optioneel zijn bij registratie.
  • Vergrendelde clientprofielvelden: Geeft aan welke klantprofieldetails zijn vergrendeld om bewerken vanuit het klantgedeelte te voorkomen.
  • Klantgegevens wijzigen Melden: Enabling stuurt een e-mailmelding op bewondering wanneer de details van een gebruiker worden gewijzigd.
  • Afmelden voor marketing: Als u dit inschakelt, wordt een afmeldingsoptie voor de nieuwsbrief weergegeven in het klantengedeelte.
  • Annuleringslink weergeven: Als u dit inschakelt, wordt een annuleringsverzoekoptie weergegeven in het klantengedeelte voor producten.
  • Maandelijkse aangesloten rapporten: Als u dit inschakelt, worden op de eerste van elke maand maandelijkse verwijzingsrapporten naar partners verzonden.
  • Verboden subdomeinvoorvoegsels: Geeft aan welke subdomeinen niet kunnen worden geregistreerd. U kunt meerdere subdomeinen opgeven door ze te scheiden met een komma (,).
  • Fouten weergeven: Als u dit inschakelt, worden PHP-fouten weergegeven. Niet aanbevolen voor productiegebruik.
  • Log fouten: Als u dit inschakelt, worden alle PHP-fouten waar mogelijk vastgelegd. Niet aanbevolen voor dagelijks productiegebruik.
  • SQL-foutopsporingsmodus: Als u dit inschakelt, worden alle SQL-fouten geregistreerd. Alleen gebruiken voor testdoeleinden.
  • Hooks-foutopsporingsmodus: Door dit in te schakelen, worden alle hook-oproepen geregistreerd. Alleen gebruiken voor testdoeleinden.

Geschreven door Hostwinds Team  /  augustus 22, 2018