Hostwinds Tutorials
Zoekresultaten voor:
Inhoudsopgave
Als de Mailing List Manager niet reageert of de gewenste nieuwsbrief niet correct verstuurt, kan het nodig zijn om de service opnieuw te starten. Deze gids gaat in op de stappen om dit uit te voeren.
Deze handleiding is bedoeld voor Hostwinds Cloud VPS- en Dedicated Server-clients die cPanel / WHM gebruiken.
Stap 1: Maak verbinding en log in op WHM
Stap 2: Scroll naar beneden om Services opnieuw te starten en klik erop of voer de "Restart Services" in op de zoekbalk.
Stap 3: Klik op Mailing List Manager (Mailman) in de lijst met beschikbare services die u opnieuw kunt starten via WHM
Stap 4: Klik Ja als u zeker weet dat u uw Mailing List Manager (Mailman) opnieuw wilt starten
Het kan een beetje tijd kosten voor de herstart van de service om te voltooien. Bovendien kan dit de postwachtrij wissen.
Als je vragen hebt of hulp nodig hebt met betrekking tot het herstarten van je Mailing List Manager (Mailman), neem dan contact op met onze technische ondersteuning door een ticket te openen of een livechat te starten, zodat we je extra ondersteuning kunnen bieden. Wij staan 24/7/365 voor u klaar om u te helpen.
Geschreven door Hostwinds Team / mei 14, 2019