Hostwinds Tutorials
Zoekresultaten voor:
Inhoudsopgave
Trefwoorden: DNS
U kunt uw domeinregistraties overbrengen naar hostwinds door deze handleiding te volgen:
Stap 1: Maak een hostwinds-account
Stap 2: Ontgrendel uw domein bij uw huidige registrar
Stap 3: Vraag uw EVP-code (autorisatiecode) en laat het klaar.
Stap 4: Log in aan jouw Klantengebied en navigeer naar Diensten> Nieuwe services bestellen.
Stap 5: Vind de Acties kolom aan de linkerkant en selecteer Overdracht in een domein.
Stap 6: Typ binnen de nieuwe pagina uw domein in om te worden overgedragen samen met de EPP-code (autorisatiecode) die u hebt verzameld Stap 2
Stap 7: Eenmaal het domein en de EPP-code (autorisatiecode) selecteren Voeg toe aan winkelkar.
Stap 8: Als het domein beschikbaar is, wordt u verzonden naar een afrekeningsscherm
Selecteer extra configuratie-opties:
Stap 9: Klik op de Ga naar de kassa knop.
Stap 10: U wordt vervolgens naar het uiteindelijke uitcheckscherm gebracht, waar u uw geregistreerde e-mail voor uw hostwinds-account maakt.Als u al een hostwinds-client bent, meld u dan aan met de Klik hier om in te loggen Link om in te loggen op uw account in de linkerbovenhoek van dit vak.U moet ook uw nauwkeurige adresgegevens verstrekken, omdat deze met elke registratie nodig zijn.
Nogmaals, u wilt ervoor zorgen dat uw adres in het bestand juist is om vertragingen in de registratie te voorkomen.Neem voor meer informatie over waarom dit vereist is, neem dan contact op met ons via Live Chat.
U kunt vervolgens de bestaande contactgegevens gebruiken die u hebt opgegeven voor uw hostwinds-account als de registrantgegevens voor het domein of afzonderlijke contactgegevens voor het domein opgeven.
Stap 11: Ga naar de onderkant van het afrekeningsscherm en zorg ervoor dat de prijs nauwkeurig is voor uw domeinnaamoverdracht, omdat dit een jaar aan uw domeinnaamregistratie toevoegt bij het overbrengen van uw domein naar hostwinds.Nadat u bent bevestigd, klikt u op Maak bestelling af.
Selecteer het prullenbakpictogram naast producten die u wilt verwijderen uit uw winkelwagentje.
Open een ticket naar ons factuurteam, laat ze weten dat uw overdracht was mislukt.Ze zullen kijken naar de reden waarom dat mogelijk is en de overdracht opnieuw opgestart, zonder extra kosten aan u.
Geschreven door Hostwinds Team / juni- 11, 2021