Hostwinds Tutorials
Zoekresultaten voor:
Inhoudsopgave
Deze gids is bedoeld voor hostwinds-clients wiens service ouder is dan 30 dagen en heeft gevonden dat hun IP op de zwarte lijst is geweest.
Als je merkt op een e-mailblacklist, kunnen er verschillende redenen zijn:
In het geval van 1, een verwijderingsverzoek moet alles zijn dat nodig is.
Voor 2 en 3, een aanpassing van de verzonden modellen die worden verzonden, kan noodzakelijk zijn of eventuele e-maillijsten van gebruikers worden bewerkt.
De mogelijkheid om 4 is eenvoudig op te sporen (mail-serverlogboeken tonen alle e-mail van één account) maar kan moeilijker zijn om te repareren.
5 en 6 moet worden bevestigd door het wijzigen van e-mailaccountwachtwoorden en / of het doen van malware-scans op de hosting / server.
7 Moet fixeerbaar zijn met de juiste DMARC / DKIM / SPF-records instellen in DNS en op de e-mailserver.
8 is specifiek voor VPS en dedicated servers en is wat een "open relais" wordt genoemd - configuraties moeten worden aangepast om te voorkomen dat buitengebruikers e-mail verzenden, inclusief SMTP-wachtwoordverificatie.
Dit zijn slechts een paar mogelijke redenen om uw hosting / server IP te hebben op een e-mailblacklist, maar we helpen u graag uit te vinden waarom u problemen hebt met het verzenden van e-mail.
Doe alsjeblieft met ons mee in LiveChat of door een ticket met de Vereiste details voor de technici om te onderzoeken, en we zullen u laten weten wat we vinden en wat kan worden gedaan om het te repareren.
Geschreven door Hostwinds Team / juni- 5, 2021