Hostwinds Tutorials
Zoekresultaten voor:
Inhoudsopgave
Trefwoorden: Email, cPanel, Webmail
Als u problemen hebt met het ontvangen van e-mail, maar u kunt een e-mail verzenden, hier zijn enkele mogelijke gemeenschappelijke oorzaken die in meer diepgang hieronder zullen worden uitgelegd:
Elk e-mailaccount krijgt bij het aanmaken een quotum toegewezen. U kunt deze instellingen in cPanel controleren en indien nodig verhogen:
Stap 1: Ga naar cPanel
Stap 2: Ga naar Emailaccounts
Stap 3: Ervoor zorgen Emailaccounts zijn geselecteerd uit de beschikbare tabbladen.Vanaf hier kunt u onmiddellijk de huidige e-mails en hun huidige bekijken Gebruik of Quota.
Stap 4: Als de huidige opslag vol is, kunt u proberen e-mails te verwijderen of het Schijf en quotum door het te selecteren.U kunt de huidige limiet uitbreiden of op onbeperkt zijn.Selecteren Opslaan wanneer klaar.
Het is het vermelden waard.Onbeperkt wordt niet geadviseerd tenzij u uw e-mails dagelijks herzien en beheren, omdat dit uw inode beperking of opslagcapaciteit aanzienlijk heeft beïnvloed.
Het kan een probleem zijn met uw DNS-instellingen:
Je kunt hulpmiddelen gebruiken zoals mijn DNS?om records te controleren en ervoor te zorgen dat ze correct en / of propagatie correct zijn.
Zorg ervoor dat uw e-mailclient correct is ingesteld.Deze instellingen variëren, afhankelijk van uw klant.U vindt de instructies voor veel e-mailclients in CPANEL.
Stap 1: Ga naar cPanel
Stap 2: Selecteer in het gedeelte E-mail Emailaccounts
Stap 3: Zorg ervoor dat de Emailaccounts tabblad is geselecteerd en kies Verbonden apparaten uit de beschikbare lijst onder Acties. Kiezen E-mailclient instellen uit de beschikbare vervolgkeuzelijst.
Stap 4: Er verschijnt een nieuw browservenster en biedt uw e-mailclientinstellingen.U wilt ervoor zorgen dat dit is wat is geconfigureerd voor e-mailcliënten van derden.
U wilt er zeker van zijn dat de juiste gebruikersnaam, wachtwoord en de inkomende en uitgaande serverinformatie 100% correct zijn. Als er fouten zijn, zoals een e-mailwachtwoord, zal uw e-mailclient niet correct werken.
Spam Assassin - Als u dit hebt ingeschakeld, controleer dan de spammap om ervoor te zorgen dat ze niet worden betrapt door de huurmoordenaar.Dit is te vinden onder uw CPANEL E-mailgedeelte, Spamfilters.
Over schijfquota - Uw CPANEL-account heeft mogelijk zonder schijfruimte.Als u een Shared of Business Shared-klant bent, moet dit niet het geval zijn, omdat al onze plannen onbeperkte schijfruimte bevatten.
Authenticatie - U hebt DKIM en / of SPF ingeschakeld en / of niet correct geconfigureerd.U kunt dit controleren in de authenticatie van CPANEL onder het e-mailgedeelte.
Geschreven door Hostwinds Team / juni- 5, 2021